Ska man tro på allt?

Men ska man bara tro på allt som sägs kring det övernaturliga? Nej, absolut inte. Det är bättre att vara skeptisk än att tro att allt man hör är sanning. Det finns allt för många som tjänar pengar på att säga sig kunna hjälpa andra med hjälp av övernaturliga krafter. Vi beskriver oss själva som skeptiker med nyfikenhet. Medan vi har väldigt svårt att tro på mycket vi hör så är det väldigt svårt att inte tro på när en person man känner väl berättar om något han eller hon har sett.

Ett intressant fall som en bekant berättat om handlar om ett gammalt hus där många har sett både människor och djur som "inte finns". Det är svårt att finna en förklaring till varför de skulle hitta på att de sett saker. Däremot förstår man att det finns de som säger att de ser saker, mot betalning.

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ja oja, redan nya inlägg ser jag!

Självklart tror jag att det finns spöken!

2009-07-15 @ 23:17:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Emma

tack för tipset! det verkar jättespännande :). Tyvärr består alla mina erfarenheter av övernaturligt bara av sånt jag läst i böcker och sett på film. Men det ska bli spännande att läsa bloggen!:)

2009-07-16 @ 01:29:58
URL: http://killedbysweetenemies.blogg.se/
Postat av: Lindzon

Kul med en blogg om det paranormala! Har alltid haft ett intresse för det!

2009-07-16 @ 12:57:32
URL: http://lindzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0